Hogy rohadna meg az összes kókány terméket gyártó Távol-keleti cég!! Készséggel fogadták ma a panaszom az Ebolt ügyfélszolgálatán, úgy láttam az arcokon, hogy nem én vagyok az első vásárló, aki AEG márkájú mérleget visz vissza. Arról nem is beszélve, hogy sokat elárul az, hogy levették a gyártó termékeit a kínálatból. Persze nem meglepő a dolog, életemben nem hallottam erről a márkáról és ugye olcsó húsnak mindig híg a leve, de a franc se gondolta volna, hogy egy olyan istenadta egyszerű dolgot is el lehet rontani, mint egy mérleg. Pedig de.
Most még szidhatnám a bürokráciát is kicsit, de röviden vázolom az ügymenetet, illetve a lehetséges opciókat:
1.)
- Ebolt ügyfélirodába be, termék lead, panasz megjelölése
- Telefonálnak nekem majd, hogy megjött a cserepapír a szervízből
- Bemegyek aláírni a cserepapírt és megjelölöm a cserélni kívánt terméket
- Kiküldik postán és kifizetem a különbözetet
Illetve gyorsabb - és számukra kényelmesebb - opciónak telefonon felkínálta az alábbi lehetőséget a "kedves" ügyintéző (aki egyébként 2x5 perc csörgetés után volt csak hajlandó unottan felvenni a telefont!)
2.)
- Kiküldenek nekem egy garanciapapírt (mert most csak számlám van)
- Garanciapapírral be a szervizbe, opciók: javítás vagy csere? Csere.
- Szerviz szól, hogy mehetek a cserepapírért.
- Bemegyek, aláírom és elhozom a cserepapírt
- Ebolt-ba be, cserepapír lead, új termék megrendel
- Kiküldik postán és kifizetem a különbözetet
Persze próbált a 2. verzió felé terelni a kollegina, hogy így sokkal gyorsabb lenne, de rohangáljon háromszor oda-vissza Pestről Budára az akinek két anyja van.
Visszafelé bementem a Vámház körútra, csirkecsöcs beszerző körútra. A hentes ahova jártam becsődölt. Múltkor épp panaszkodott is, hogy nem sokan mennek be a kis mellékágba. Úgyhogy újra kezdődött az egész keresgélés, de most már pofátlanul megkértem mindenki, hogy mutassa meg nekem a pipicici alját, mert jártam már úgy, hogy benne hagytak 1-2 csontot én meg filézgethettem itthon újra 20 kiló csirkét.
Most is majdnem rászaladtam egyre. Nyájasan megkértem, hogy ha nem gond mutassa meg nekem, dde nem hiszem, hogy értette mert elkezdett magyarázni, hogy ez friss, nézzem csak meg. Mondtam persze, hogy engem nem az érdekel, hanem hogy rendesen ki legyen filézve. Természetesen erre igenlő válasz érkezett és tovább forszírozta, hogy ez milyen friss áru, ma érkezett, de azért még csak visszakérdeztem, hogy "egész biztos nincs benne csont?" Azt hiszem talán ekkorra jutott el a szürkeállományig a kérdésem, mire kinyögte, hogy az Y csont meg a porc benne van, de kiszedi szívesen. Jó hát mondom ha 15 kilóból kiszedi akkor nekem oké...de ez akkor így nem filé. A filében nincs csont. Legalábbis nekem ez a filé definíciója. Ott is hagytam, kerestem egy másik pultot ahol látszólag nagy volt a forgalom és ott költöttem el a pénzem. Egyelőre nem volt időm még kiadagolni a cuccot, majd este. Remélem nem ér kellemetlen meglepetés.
A mai nap konklúziója, ami már oly sokszor bebizonyosodott, hogy nem érdemes pár forint miatt szívni a fogunkat, illetve pofátlannak kell lenni. Mert ugye kétféle ember van: akin átgázolnak és aki átgázol mindenkin. Ezen nincs mit szépíteni.
Most pedig irány a terem, aerobra fel!
Na, akkor morogjunk egy kicsit!
2013.04.03. 17:25
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kondibandi.blog.hu/api/trackback/id/tr195192379
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.