HTML

Kondibandi

Friss topikok

  • 232323: Na? Mi van? kérem a következő részt, de komolyan. vagy menjünk el együtt gyurni. (2021.02.02. 12:33) Sherlock frickin Holmes
  • Gergő92: Az, hogy lehet, hogy 80-90kig al guggolsz, de a labfeszitot csak 50kiloval csinalod? (2017.05.27. 06:02) Láb (még 7 nap)
  • mitoszkiller: a zenehallgatásról: az agy a legnagyobb eneregiazabáló. Próbáld ki, hallgass hangosan valami jó k... (2014.08.06. 15:13) VI. kontroll - tömegelés vége
  • DonMatteoo: Szia! Véleményem szerint a 19%-os testzsír sok :( Persze lehet, hogy a mérés nem volt tökéletes ..... (2013.10.09. 22:45) Méregetés
  • Cyram: Minden nagyon jó, kivéve az edzésterv. Naturáloknak nem ez a legoptimálisabb. A PHAT edzésterv pl ... (2013.08.05. 16:55) Indul a móka

Címkék

adatok (1) aerob (4) after (2) aminosav (1) attack (1) BCAA (1) before (2) bevezető (1) bicepsz (12) cigány (1) comb (7) combfeszítő (1) combhajlító (1) csarnok (1) csirkemell (2) csuklya (1) delta (1) diéta (21) dopping (1) dunaújváros (1) dzséj kátler (1) edzés (43) edzésterv (3) életmód (1) ellipszis tréner (1) elosztás (1) előtte (3) előtte/utána (1) étrend (3) evezés (2) Fehérje (1) fehérje (3) fejlődés (1) fekvenyomás (6) fénykép (1) fényképek (1) feszítő (2) fil hít (1) fogyás (6) fogyókúra (1) francia rúd (1) glutamin (1) Guggolás (1) guggolás (6) gyúrás (23) hajlító (2) has (1) hasizom (2) hát (11) hátedzés (1) hátizom (3) (1) izé (1) izom (8) izomcsoportok (1) kar (1) kardió (1) kép (1) képek (2) kínai étel (1) kínai kaja (1) kockahas (1) kondi (20) kondibandi (2) kondizás (1) kontroll (3) kox (1) kreatin (1) Láb (1) láb (9) lábazás (1) lábedzés (1) márka fitness (1) mell (9) mellezés (1) mellhez húzás (1) mellizom (5) nyomás (1) oldalemelés (1) összehasonlítás (2) palacsinta (1) pancake (1) pózer majom (1) pózok (1) protein (2) recept (2) rizs (1) roma (1) scitec (2) scott-pad (1) sixpack (1) súlyzó (1) süti (1) szálkásítás (20) szénhidrát (1) szójaszósz (1) szteroid (1) táplálékkiegésző (1) táplálékkiegésztő (1) testépítés (1) tojásos (1) tömegelés (1) tömegnövelés (2) tricepsz (12) tükör (1) utána (3) vádli (7) Váll (2) váll (8) zab (1) zsír (1) zsírégetés (1) Címkefelhő

Zombie attack

kondibandi 2012.10.17. 23:26

Megvolt a pihenőnap is, de a tegnapi lábedzést még mindig rendesen érzem. Ma sikerült úgy végigmennem egy 50 méteres szakaszon az utcán, hogy nagyjából fél tucat ember nézett rám furcsán, hogy talán elkezdődött volna a zombi apokalipszis, vagy csak szimplán nyomorék vagyok?!?!
Úgy érzem holnap preferálni fogom az ülőgyakorlatokat.
Egyébként ma kipróbáltam a basmati rizst. Őszintén szólva nagyobb durranásra számítottam. Jópofa, hogy ilyen vékony és hosszúkás, kb mint a kisebb tűlevelek a fenyőn. Viszont ízre kicsit emlékeztetett a tejberizsre. Nem lesz a kedvencem.
Apropó lábedzés, természetesen minden gép szabad volt, kivéve a guggoló állványt, ahol egy papucsos díszpinty épp bicepszezett...ez úgy azért feldobta az edzésem. :)
Holnap hát + tricepsz edzés lesz de előtte egy kis beszerző körút mert fogytán van a dextróz és az omega3 kapszula is.
A súlyom érezhetően nő, ma felvettem egy pólót ami 1 hónapja nem volt rajtam és nem tudom, hogy a szekrényben ment-e össze, de kicsit passzentosabb, mint volt. Pedig most pont olyanom van épp, hogy hiába nézegetem magam a tükörben, megint nem látok semmi változást. Gondolom ez nálatok is így van, hogy többször látjátok magatokat hitványnak és nem láttok semmi fejlődést, minthogy elégedettek lennétek. Célszerű lenne minden tükröt levenni/letakarni a lakásban 1-2 hétre.
Egyébként le szerettem volna fotózni a tortillás történetet is amolyan before/after módon, de sajnos csak a before lett ebből meg, az after rész elmaradt a falánkság miatt, totál kiment a fejemből és már csak akkor jutott eszembe, amikor már enyhén használt állapotban volt a tányéromon.

IMG20121016_001.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kondibandi.blog.hu/api/trackback/id/tr354855375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonMatteoo 2012.10.19. 21:38:03

Tortillás receptet leírnád kérlek, nagyon érdekelne. Előre is köszi.

Egyébként a tükör miatt nem kell parázni, jobb ha hozzászoksz ahhoz, hogy nem mindig azt mutatja, amit látni szeretnél. A szar hír az, hogy ez így lesz 3-4 év múlva is, mikor már igencsak ki leszel pattintva :D Ez egy ilyen sport, ezzel együtt kell tudni élni. A lényeg az, ha tartod a kaját, és az edzést, akkor 100%-ig biztos lehetsz abban, hogy jó úton haladsz. Mással nem kell foglalkozni, te megtettél mindent, minden más a genetika és az idő dolga.

kondibandi 2012.10.19. 21:59:17

Igazából annyi, hogy az egész történet, hogy csirkemellet feltrancsí...izé. Szépen felvágod, majd szórsz rá valami fűszersót, én vettem erre külön fajitas fűszerkeveréket de vegyítettem sima sültcsirke és gyros fűszerkeverékkel. Kicsit összekeverem picike olajjal hogy had álljon, addig összevágom a zöldségeket, úgy mint: lilahagyma, paradicsom, uborka, jégsaláta. Közben szépen fő a rizs is. Zöldségek összevágva, hús áll, akkor jöjjön a szósz. 2 pohár natúr joghurttal összekeverem a dresszinget (saláta dresszing van ráírva de ehhez is tökéletesen jó), én a kaprosat preferáltam, de millió íz létezik. Pár mozdulattal összekeverem és be a hűtőbe picit állni. Csirkét megsütöm, 15-20 perc attól függően ki hogy süti. Ha kész, akkor fogod a tortilla lapokat és úgy pakolod ahogy jól esik. Én úgy szoktam, hogy hús, rá a szósz, utána a rizs, majd rá a zöldségek és megpróbálod becsavarni, ami az esetek 95%-ában nem fog sikerülni. :D Van amikor a rizst meg sem próbálom beletuszkolni, hanem mellé kanalazom. Arra kell odafigyelni egyedül egy kicsit, hogy a tortilla lap az full szénhidrát úgyhogy ezt nem árt beleszámolni a napi mennyiségbe ha zsírosodásra hajlamos vagy.

Amúgy nem parázom rá annyira, csak még mindig ugyan olyannak látom magam, mint amikor kezdtem, ami persze nyilván nem így van, de nagyon frusztrál. :)
Szóval tényleg nem egy nagy durranás de mégis annyira jól csúszik a sok zöldség miatt...imádom.

A Kalóz 2012.10.22. 09:58:37

Ne is mondd a lábedzést. Pénteken sikerült olyat vádliznom, hogy kb csak lábujjhegyen tudok járni :D
Ez nem is lenne baj, de ma már hétfő (mellnap) van és lehet furán fognak nézni páran a teremben.

kondibandi 2012.10.22. 10:37:55

Hát ez az, itt a baj, hogy furán néznek a teremben az emberre, ha érdekesen megy. Ebből is látszik, hogy kb minden 3. vagy 4. ember lábazik csak. Viszont az utcán ha hülyén néznek rám az tulajdonképpen érthető is.
Nekem az első vádlizásom után volt hasonló érzésem. Kapásból felraktam 70kg-ra a vádligépet (mert rohadt okos vagyok, igen), lenyomtam 5x10-et vele. Nem is volt gond, amég itthon le nem tettem a seggem egy fél órára. Viszont amikor fel akartam tápászkodni, onnantól kezdve mintha hozzávarrták volna a vádlim a térhajlatomhoz, minden mozdulatnál égett amikor a lábfejem mozdítani akartam. Szerencsére a 2-3 nap alatt elmúlt és nem kellett kihagynom a lábedzést emiatt. :)
süti beállítások módosítása