HTML

Kondibandi

Friss topikok

  • 232323: Na? Mi van? kérem a következő részt, de komolyan. vagy menjünk el együtt gyurni. (2021.02.02. 12:33) Sherlock frickin Holmes
  • Gergő92: Az, hogy lehet, hogy 80-90kig al guggolsz, de a labfeszitot csak 50kiloval csinalod? (2017.05.27. 06:02) Láb (még 7 nap)
  • mitoszkiller: a zenehallgatásról: az agy a legnagyobb eneregiazabáló. Próbáld ki, hallgass hangosan valami jó k... (2014.08.06. 15:13) VI. kontroll - tömegelés vége
  • DonMatteoo: Szia! Véleményem szerint a 19%-os testzsír sok :( Persze lehet, hogy a mérés nem volt tökéletes ..... (2013.10.09. 22:45) Méregetés
  • Cyram: Minden nagyon jó, kivéve az edzésterv. Naturáloknak nem ez a legoptimálisabb. A PHAT edzésterv pl ... (2013.08.05. 16:55) Indul a móka

Címkék

adatok (1) aerob (4) after (2) aminosav (1) attack (1) BCAA (1) before (2) bevezető (1) bicepsz (12) cigány (1) comb (7) combfeszítő (1) combhajlító (1) csarnok (1) csirkemell (2) csuklya (1) delta (1) diéta (21) dopping (1) dunaújváros (1) dzséj kátler (1) edzés (43) edzésterv (3) életmód (1) ellipszis tréner (1) elosztás (1) előtte (3) előtte/utána (1) étrend (3) evezés (2) Fehérje (1) fehérje (3) fejlődés (1) fekvenyomás (6) fénykép (1) fényképek (1) feszítő (2) fil hít (1) fogyás (6) fogyókúra (1) francia rúd (1) glutamin (1) guggolás (6) Guggolás (1) gyúrás (23) hajlító (2) has (1) hasizom (2) hát (11) hátedzés (1) hátizom (3) (1) izé (1) izom (8) izomcsoportok (1) kar (1) kardió (1) kép (1) képek (2) kínai étel (1) kínai kaja (1) kockahas (1) kondi (20) kondibandi (2) kondizás (1) kontroll (3) kox (1) kreatin (1) Láb (1) láb (9) lábazás (1) lábedzés (1) márka fitness (1) mell (9) mellezés (1) mellhez húzás (1) mellizom (5) nyomás (1) oldalemelés (1) összehasonlítás (2) palacsinta (1) pancake (1) pózer majom (1) pózok (1) protein (2) recept (2) rizs (1) roma (1) scitec (2) scott-pad (1) sixpack (1) súlyzó (1) süti (1) szálkásítás (20) szénhidrát (1) szójaszósz (1) szteroid (1) táplálékkiegésző (1) táplálékkiegésztő (1) testépítés (1) tojásos (1) tömegelés (1) tömegnövelés (2) tricepsz (12) tükör (1) utána (3) vádli (7) Váll (2) váll (8) zab (1) zsír (1) zsírégetés (1) Címkefelhő

Harmadik kontroll

kondibandi 2012.11.24. 13:34

Újabb hónap, újabb kontroll.
Három hónap eltelt, a súlyom rohamléptekkel nő, de ez - mint megfejtettük egyik ismerősömmel - a kreatinnak tudható be részben. Majd ha vége a kúrának gyaníthatóan le fog ugrani rólam 3-4kg minimum.

Először jöjjenek a száraz tények:

       Augusztus Szeptember Október November
Súly 72kg 77,2kg 80,1kg 85kg
Felkar 35cm 36cm 37cm 37,8cm
Mellbőség 101cm 107cm 108cm 109,5cm
Comb 54cm 56cm 60,5cm 62,5cm
Vádli 41cm 42cm
Derék 88cm 89,5cm

Sajnos a derekam vastagodott, ami a képeken is látszik. Nyilván meg kéne tanulni pózolni is normálisan, mert még kétszer ugyan úgy nem sikerült beállni a képeken. Ráadásul soha nem tartom magam egyenesen és mindig utólag bosszankodok, hogy miért nem nézem meg a képeket miután megcsináltuk, de valahogy mindig úgy alakul, hogy sietve kell lőni rólam pár fotót mert más dolog is van.

VISZONT most már csak mindig a legelső képet (kiindulási állapot), az aktuálisat, és az előző havit teszem ki, mert 4 (később még több) képet annyira le kéne kicsinyíteni, hogy már használhatatlan lenne.

Double biceps:

double biceps_1.jpg
Talán ebben a pózban látszik legjobban a fejlődés, meg ebben sikerült eddig nagyjából ugyan úgy beállni minden alkalommal. Viszont az is jól látszik, hogy zsír is jön rám sajnos, pedig már 3 hete leálltam az apró, heti 2-3 alkalommal előforduló csalós étkezésekkel is. Nyilván nem akarok elszállni nagyon, mert akkor szálkásításnál nagy lesz az izomveszteség is, de most ezt bevállalom még így márciusig aztán meglátjuk mi sül ki a dologból.


Double biceps back:

backbiceps.jpg

No, ez például borzalmas. Olyan, mintha iszonyat gerincferdülésem lenne. Az első havin sikerült viszonylag egyenesen beállni, de aztán kész, többet azóta sem. Egyébként ezen a pózon nem igazán látok változást, legfeljebb annyit, hogy lényegesen fedettebb vagyok, mint a kezdetekkor.

Front lat spread:

Front lat spread.jpg

Ez a póz sem mutat túl sokat nekem, legfeljebb annyi látszik, hogy vastagodtam. Talán a vállam amin valami fejlődés látszik ebből a pózból.

És végezetül egy kis bónusz. A kezdő képek elkészítésekor megpróbáltam beállni egy oldalsó bicepsz pózba, ami elég nevetségesre sikerült, gondoltam megismétlem 3 hónap után. Sikerült. Ugyan olyan minőségben. Viszont itt is legalább látszik, hogy vastagodtam (sajnos a bélés is...)

sidebiceps.jpg

Persze nem sikerült ugyan abban a szögben állni, ami miatt optikailag még inkább vastagabbnak látszom, de a karomon jól látszik a változás. Ja, meg hogy mennyivel fakóbb vagyok... :)


Ennyi lett volna az aktuális helyzetjelentés.
Konklúzió: Egy átlagos, normálisnak mondható natúr tömegelésnél szerintem ez elfogadható gyarapodás. Talán a zsír kicsit sok rajtam, meg a kreatin miatt a víz, de ahogy számoltam az el is fogy a következő 2 hónapban, majd meglátjuk hogy mennyiben fog változni a súlyom.
Sokszor gondolkozom azon, hogy vajon lesz-e értelme ezt a tömeget leszálkásítani márciusban a nyári strandszezonra?!?! Bár addig még egyszer ennyi idő van, mint amióta csinálom. Addig talán fel tudok még pakolni annyi húst, hogy ne legyen szinte olyan a végeredmény, mint ahonnan indultam. Viszont az sem lenne jó, ha még tömegelnék egy évet, mert akkor már tuti nagyon bezsírosodnék.
Majd meglátjuk, de persze 99%, hogy márciusban indul a szálkásítás, majd megtanulom a káromon, ha hülyeséget csinálok. Persze nem kell félreérteni, az elmélettel tisztában vagyok, hogy hogyan működik a dolog, csak még meg kell ismerni a genetikám határait, meddig mehetek le testzsír százalékban úgy, hogy ne veszítsek túl sok izmot.

Következő kontroll képek már máshol fognak készülni, így nem garantált, hogy ugyan azok a fényviszonyok lesznek, de azért igyekszem ugyan úgy beállítani a dolgokat.


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kondibandi.blog.hu/api/trackback/id/tr264922716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonMatteoo 2012.11.25. 15:58:06

Haligali :D ( ha már így köszöntél be a bodybuilderre :D )

Jött fel zsír is ez egyértelmű, szerintem egy kicsit gyors ez az ütem, ahogy szedegetted fel a kilókat. Szerintem az ideális a havi 2kg, és nem több. Egyébként nem kell betojni, majd diéta alatt ha sikerül lemenned 72kg-ig és majd onnan kezdesz el építkezni, na az már egy teljesen másik szint lesz :) Ez tuti! Viszont lemenni majd 90kg-ról ésszel, normális diétával az maga lesz a pokol. Tapasztalatból mondom. Ugye ha heti 1kg fogyást vesszük alapul, az ~18 hét, ami több, mint 4 hónap kemény diéta. Lelkiekben már most készülhetsz rá, mert én is egyszer már végigcsináltam egy ilyet, kb. nem volt félrekaja sem, és bár rendkívül elszánt voltam, mégis az utolsó pár hét maga volt a pokol. Néha bőgni tudtam volna, mint egy kislány :D Viszont megéri! Jól csinálod, csak így tovább!

DonMatteoo 2012.11.25. 15:58:49

Ja és a kreatin. Én is szedtem már, nekem össz-vissz 1 max 1 kiló ugrott le, ahogy emlékszem. Szerintem neked sem fog több.

kondibandi 2012.11.25. 18:10:31

Persze, egyértelműen jön zsír is, tisztában vagyok vele. Natúrban havi 1kg száraz izomtömeg lehetséges az első évben, aztán mindig feleződik, tudom én. :) Emellé naturálban ugye jön a zsír is, tehát az általad is említett 2kg lenne az ideális. Ami vicces, hogy előző hónapban 3kg jött rám és akkor volt hétvégente 2-3 félrekajálásom, most egyáltalán nem kajáltam félre csak egyetlen egyszer ettem pluszba egy pizzát és 5kg... :D Én sem örülök ennek a sok kilónak, de egyértelműen nem havi 4kg zsír jön rám, annak centikben és vizuálisan is lenne látszata. Én és még egy ismerősöm is 27 év edzésmúlttal azt gyanítjuk, hogy a kreatin tart vissza sok vizet, majd meglátom ha abbahagyom, hogy mi történik. Ha nem vesztek nagy súlyt, akkor viszont szívás és nagyot szívok majd szálkásításnál.
Egyébként nyáron volt egy diétám mert eléggé el voltam puhulva és kockahasat akartam volna, akkor lejött rólam kb 8kg, ez volt a kezdés. Úgyhogy az első havi 5kg-ra szerintem a zsír/izommemória a magyarázat.
Heti 1kg-ot azért annyira nem akarok fogyni, 0,5 közelében akarnék maradni, különben a szakirodalom szerint sok izom is jön a zsírral. Egyébként pontosan 4 hónapot szánok a szálkásításra. :) Biztos nem lesz könnyű, tavaly nyáron 2 hónapig csináltam és igazából az első hét volt szarabb aztán már bírtam. Akkor is az volt a legrosszabb, hogy számolni kell mindent, új volt ez az egész.
süti beállítások módosítása