HTML

Kondibandi

Friss topikok

  • 232323: Na? Mi van? kérem a következő részt, de komolyan. vagy menjünk el együtt gyurni. (2021.02.02. 12:33) Sherlock frickin Holmes
  • Gergő92: Az, hogy lehet, hogy 80-90kig al guggolsz, de a labfeszitot csak 50kiloval csinalod? (2017.05.27. 06:02) Láb (még 7 nap)
  • mitoszkiller: a zenehallgatásról: az agy a legnagyobb eneregiazabáló. Próbáld ki, hallgass hangosan valami jó k... (2014.08.06. 15:13) VI. kontroll - tömegelés vége
  • DonMatteoo: Szia! Véleményem szerint a 19%-os testzsír sok :( Persze lehet, hogy a mérés nem volt tökéletes ..... (2013.10.09. 22:45) Méregetés
  • Cyram: Minden nagyon jó, kivéve az edzésterv. Naturáloknak nem ez a legoptimálisabb. A PHAT edzésterv pl ... (2013.08.05. 16:55) Indul a móka

Címkék

adatok (1) aerob (4) after (2) aminosav (1) attack (1) BCAA (1) before (2) bevezető (1) bicepsz (12) cigány (1) comb (7) combfeszítő (1) combhajlító (1) csarnok (1) csirkemell (2) csuklya (1) delta (1) diéta (21) dopping (1) dunaújváros (1) dzséj kátler (1) edzés (43) edzésterv (3) életmód (1) ellipszis tréner (1) elosztás (1) előtte (3) előtte/utána (1) étrend (3) evezés (2) Fehérje (1) fehérje (3) fejlődés (1) fekvenyomás (6) fénykép (1) fényképek (1) feszítő (2) fil hít (1) fogyás (6) fogyókúra (1) francia rúd (1) glutamin (1) Guggolás (1) guggolás (6) gyúrás (23) hajlító (2) has (1) hasizom (2) hát (11) hátedzés (1) hátizom (3) (1) izé (1) izom (8) izomcsoportok (1) kar (1) kardió (1) kép (1) képek (2) kínai étel (1) kínai kaja (1) kockahas (1) kondi (20) kondibandi (2) kondizás (1) kontroll (3) kox (1) kreatin (1) láb (9) Láb (1) lábazás (1) lábedzés (1) márka fitness (1) mell (9) mellezés (1) mellhez húzás (1) mellizom (5) nyomás (1) oldalemelés (1) összehasonlítás (2) palacsinta (1) pancake (1) pózer majom (1) pózok (1) protein (2) recept (2) rizs (1) roma (1) scitec (2) scott-pad (1) sixpack (1) súlyzó (1) süti (1) szálkásítás (20) szénhidrát (1) szójaszósz (1) szteroid (1) táplálékkiegésző (1) táplálékkiegésztő (1) testépítés (1) tojásos (1) tömegelés (1) tömegnövelés (2) tricepsz (12) tükör (1) utána (3) vádli (7) Váll (2) váll (8) zab (1) zsír (1) zsírégetés (1) Címkefelhő

Ha hó!

kondibandi 2012.10.29. 16:11

Tegnap elhatároztam, hogy még egy kicsivel több rendszert viszek az életembe azzal, hogy - bár kelhetnék bármikor - önhatalmúlag 9:00-ra ébresztőt húzok. Egyrészt most már, hogy ennyire előrehaladtunk az évben korábban sötétedik, ergo ha felkelek 1-2 óra körül utána rohadt gyorsan sötét lesz és hatványozottan azt érzem, hogy el van baszva a napom. Arról nem is beszélve, hogy a terembe is minél előbb szeretek lemenni, mert kevesebben vannak.
Szóval ma frissen és üdén keltem, majd kinéztem az ablakon és döbbenten láttam, hogy valaki behintette proteinporral a szemközti domboldalt....

IMG20121029_001.jpg

Noooormális??? :)

Egyébként szeretem ezt az időjárást is, megvan ennek is a varázsa, úgyhogy tényleg jól indult a napom.
Vártam is a folytatást, hogy mikor veszi ezt kihívásnak az Élet, de eddig még nem élt a lehetőséggel hálistennek'. Az edzés is nagyon jól ment, szétbombáztam a mellem meg a bicepszem, bár csak az utóbbinál tudtam növelni a használt súlyokat, de ennek hatványozottan örülök, mert iszonyat gyenge voltam eddig a bicepsz gyakorlatokban. Most már valahol az iszonyatosan és a nagyon gyenge között vagyok.

Az edzés a következőképpen zajlott:

Chest press gép: 1x20 (40kg) (bemelegítés)
Fekvenyomás egyenes padon: 4x10 (30kg)
Tárogatás gépen: 4x10 (30kg)
Fekvenyomás, sorozatonként más szögben, egykezesekkel: 4x10 (16kg)
Áthúzás: 3x10 (20kg)
Chest press gép: 3x10 (100kg)

Majd jött a bicepsz:
Francia rúddal Scott-pad: 3x10 (20kg)
Bicepsz állva, francia rúddal: 3x10 (20kg)
Kalapácsos bicepsz: 3x10 (10kg)

Végül egy kis has:
Felülés negatív padon: 3x30

Ki is döglöttem kellemesen.
Persze egy büdös gyökér mára is akadt. Tök nyugiban kortyolgattam az edzés utáni turmixom (60g Whey complex, 45g dextróz, 5g kreatin) amikor kommunikációt kezdeményezett velem ez a majom, megkérdezvén, hogy ma mire fogok edzeni? Vázolom a helyzetet: szétizzadt póló rajtam, cipő lerúgva magam mellett és iszom az edzés utáni turmixom. Nem baj, gondoltam azért válaszolok, hogy "mára végeztem és melleztem meg bicepsz volt". A reakció egy elégedett kacaj volt, majd nyugtázta, hogy "hétfőn mindenki mellezik, de nem baj mer' ha nem szabad a pad akkor csak tarkón kő vágni oszt' odébb megy aki befoglalja engem nem érdekül".
Welcome to the country side.
Holnap lábazás, ott legalább tudom, hogy szabad lesz az összes gép. :))))))

Címkék: edzés fekvenyomás gyúrás kondi bicepsz mellizom mellezés scott-pad francia rúd

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kondibandi.blog.hu/api/trackback/id/tr94877256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása